Wat klanten zeggen

Ik heb het geluk, de eer en het voorrecht te mogen werken met fijne mensen in topbedrijven en toporganisaties. In mijn eentje kan ik niks: als een samenwerking geslaagd is en een project een succes, dan is dat te danken aan iedereen die eraan meegewerkt heeft — in de eerste plaats aan mijn klanten zelf. Merci, klanten!

“Uitstekende professional”
“Ik heb met Johan gewerkt toen ik CEO van Biblo was en recentelijk opnieuw, in mijn functie als CEO van Econopolis. Johan is een uitstekende professional, die focust op het leveren van topkwaliteit, een dienstverlener die naar zijn klanten luistert.”
Geert Wellens, CEO, Econopolis

“De juiste woorden om te overtuigen”
“In mijn twee jaar bij Caritas heb ik Johan leren kennen als een getalenteerde en gemotiveerde copywriter, die keer op keer zeer professioneel en efficiënt werkt. Hij is altijd enthousiast en positief en staat open voor feedback.
Ik werkte met hem voor de copywriting van de fondsenwervende brieven en mailings. Zijn specialiteit is direct marketing. Hij schrijft om resultaten te behalen en die resultaten zijn er ook.
Johan weet als geen ander de juiste woorden te vinden om te overtuigen. Door zijn schrijftalent slaagt hij er ook in om op een respectvolle manier een emotionele band met de lezer te creëren, in overeenstemming met de waarden en de missie van de ngo.
Ik vond het enorm aangenaam en leuk om met hem te werken. Ik beveel Johan sterk aan.”
Manuela Meeus, fondsenwerver, Caritas International

“Geweldig om mee te werken”
“Johan is geweldig om mee te werken — zeer professioneel en gespecialiseerd in 1-op-1-communicatietechnieken.”
Lina Soccio, account manager, LDV United

 “Zeer tevreden”
“Ik ben zeer tevreden over je prestaties. Je levert uitstekend werk, ook al is de deadline soms bijzonder krap.”
Jan De Raeymaecker, communicatieverantwoordelijke, Fidea

 “Prachtige samenwerking”
“De telefoon staat hier niet stil. Er zijn 2 mensen die niets anders doen dan de telefoon opnemen. Er is reeds een bestelling van 6.000 stuks. Mijn dank voor een prachtige samenwerking!”
Dirk Van Lysebeth, directeur, Plastocuir

“Het verwachte resultaat geweldig overtroffen”
“Deze Humo-mailing is een winner. De resultaten bewijzen het (paid respons is 2.407 ipv de verwachte 1.314).
Nogmaals bedankt voor deze mooie, originele, doelgerichte mailing, die het verwachte resultaat geweldig overtroffen heeft.”
Steven Bonnarens, verantwoordelijke direct sales, Sanoma Media Belgium

 “Zeer gelukkig met de teksten”
“Beste Johan, ik wil je laten weten dat ik zeer gelukkig ben met de teksten voor onze catalogus. Als lezer ben je geen buitenstaander, maar voel je je aangesproken. Van ieder boek worden de troeven mooi en rustig boven gehaald. Geen peptalk, maar rustige, leesbare en enthousiasmerende zinnen. Heldere structuren. Ik heb maar van één ding spijt en dat is dat wij elkaar niet eerder ontmoet hebben zodat we deze oefening vroeger hadden kunnen inzetten. Nogmaals dank.”
Peter Ruyffelaere, directeur-uitgever, Ludion

 “Supertevreden”
“Onze klant is supertevreden. De respons op de mailing naar warme adressen was 12,33%! En die naar de ijskoude adressen 1,5%! Thanks!”
Joachim Heuvinck, creatief directeur, Wondergarden

“Vakmanschap”
“Johan Verschueren associeer ik met vakmanschap (hij heeft de techniek van direct response communicatie perfect in de vingers), diepgravendheid (zijn teksten getuigen van een degelijke kennis van het onderwerp waarover hij schrijft) en een nuchtere, kritische geest (hij is geen slaafse uitvoerder, maar een nuchtere meedenker).”
Erik Van Vooren, managing director, BBDO Direct

“Binnen briefing, budget en deadline”
“Wij hebben met Johan samengewerkt voor een communicatieproject over de vroegtijdige opsporing van borstkanker. De Vlaamse Liga tegen Kanker (nu: Kom op tegen Kanker) coördineerde het project en er werkten verschillende organisaties uit de gezondheidssector aan mee. Het omvatte online- en offlinecommunicatie.
Johan maakte een scherpe analyse van het bestaande materiaal en wist haarfijn te vertellen wat er fout zat en waarom.
Hij stelde een nieuwe communicatie-aanpak voor, heel doelgroep- en actiegericht, die de steun kreeg van alle betrokken partijen, en hij schreef er de teksten voor. Dat alles binnen de briefing, het budget en de deadline.
Wij hebben de voorbije tien jaar vaker met Johan samengewerkt en dat is altijd uitstekend verlopen. Hij heeft een zeer goede pen.”
Hedwig Verhaegen, directeur Kennis en Beleid, Kom op tegen Kanker

“Mooie resultaten”
“Werken met Johan staat garant voor mooie resultaten, en dit zowel met betrekking tot het concept en inhoud van de mailings/acties zelf als met betrekking tot het resultaat van de mailings en acties!
Correctheid, stiptheid en eerlijkheid zijn waarden die hij hoog in het vaandel draagt en daar zijn wij zeer blij om!”
Marysia Kluppels, marketing manager, DELA

“Plezier om samen te werken”
“Hartelijk dank voor jouw kwaliteitswerk. Het is een plezier om samen te werken.”
Sébastien Jacoby, projectcoördinator direct marketing fundraising, Stichting tegen Kanker

“Erg flexibel, empathisch, vlot en correct”
“Johan schrijft heel wat DM-opdrachten voor ons (ZOO Antwerpen & Planckendael) en hij kent absoluut de kneepjes van het vak!
Ook voor onze fundraising-opdrachten doen wij vaak een beroep op Johans pen en dit levert erg mooie resultaten op.
Bovendien is hij erg flexibel, empathisch, vlot en correct om mee samen te werken.”
Veerle De Bie, business development manager, KMDA

Enkele referenties

B2C/B2B
Adecco, Biobest, Crelan, De Standaard, DELA, Econopolis, Eneco, EOS, Ethias, Fidea, Gazet van Antwerpen, Het Nieuwsblad, Humo, KBC, KLM, Landbouwkrediet, Libelle, Mobistar, De Persgroep, Roularta, Sanoma, Securex, Stad Antwerpen, Sunparks, Telenet, Test-Aankoop, Weight Watchers, Xerius

NON-PROFIT
Broederlijk Delen, Caritas International, Centrum voor Kankeropsporing, KMDA, Kom op tegen Kanker, Vredeseilanden, Stichting tegen Kanker, Stad Antwerpen, ZOO Antwerpen & ZOO Planckendael

Wat kan ik doen voor jou?

Bedrijven en organisaties verkochten met mijn denk- en schrijfwerk tuinmeubelen, kantoorbenodigdheden, graafmachines, bankproducten, verzekeringen, computers, pechverhelping, projecten voor het goede doel, boeken, vakantieverblijven, vliegtickets, software, telefooncentrales, consultancy, cursussen en seminars, industriële reiniging en abonnementen op nieuwsbrieven, kranten en magazines. — Wat kan ik doen voor jou?

JE COPYWRITER, JE VRIEND

Ik ben de vriend van de mensen van marketing en communicatie. Dat komt misschien wel hierdoor: ik …

  • denk na vóór ik begin te schrijven
  • ben gedreven en goed gemutst
  • verkoop geen gebakken lucht
  • schrijf niet om te laten zien hoe slim en taalvaardig ik wel ben
  • schrijf om te helpen
  • beweer niet dat ik alles kan
  • doe wat ik beloof, ben soepel en respecteer budget en deadlines.

“Van de eerste keer goed”
“Johan zit van de eerste keer goed. Vroeger, toen ik nog met een andere copywriter werkte, waren er een aantal correctierondes nodig om tot een goede tekst te komen. Bij Johan ligt die er meteen.”
Ann Gheysen, directeur, DBS

“Stopt nooit met denken”
“Je werkt stipt en met kennis van zaken. Het fantastische is dat je nooit stopt met denken en steeds de nodige argumenten bijlevert.”
Krista Suys, customer service director, Tradas

“Unieke touch”
“Als je een warme, persoonlijk geschreven één-op-één communicatie nodig hebt, met die specifieke en unieke touch, dan is Johan de perfecte man voor de job.
Zijn pen maakt ook een ingewikkelde boodschap voor iedereen verstaanbaar.”
Christel Michiels, branding & corporate communication manager, Fidea

“Supertevreden”
“Johan, ik vind je idee geweldig én ik ben supertevreden over je teksten.”
Sandra Rens, manager, eSeR

“Crème”
“Een crème van een mens om mee samen te werken.”
Bruno Van de moortel, manager community activation, Medialogue

“Pure klasse”
“Johan, je tekst is pure klasse!”
Sofie Geyskens, account manager, Indus

 

Laat het succes van je marketing niet aan het toeval over.